Retoursinformatie
Ongewenste retouren
Het komt wel eens voor dat er Jamila’s een pakketje stuurt naar een huisadres en dat dit pakketje niet kan worden afgegeven door de bezorger. Vaak wordt het pakketje dan meegenomen en probeert de bezorger het pakket op een later moment nogmaals te bezorgen. Indien dit pakketje weer niet afgegeven kan worden dan gaat het pakketje meestal naar een afhaallocatie.
De klant heeft dan de tijd om dit pakketje te komen afhalen. Indien het pakketje dan niet wordt afgehaald, wordt het teruggestuurd naar ons. De kosten voor het retourneren omdat het pakketje niet is afgegeven, moeten wij betalen.
De verzendkosten moeten betaald worden als wij het pakketje daarna nogmaals op moeten sturen.
Neem contact met ons op indien dit het geval is geweest, via de contactpagina.
Retourbeleid
Ter info: retourkosten zijn voor rekening van de klant.
De meeste producten kunnen eenvoudig geretourneerd worden. Hiervoor gelden wel een aantal regels.
- Neem altijd eerst contact met ons op.
- Zet de producten terug in de originele verpakking, indien van toepassing.
- Labels en etiketten mogen niet verwijderd zijn.
- De producten mogen niet gebruikt zijn.