Klachtenprocedure

De klachtenprocedure

De procedure

Heb je een klacht? Meld dit bij ons en een medewerker neemt zo spoedig mogelijk contact met je op!

Klachten behandelen wij met hoge prioriteit. Graag willen wij vragen om zo veel mogelijk informatie met ons te delen zodat wij de klacht goed kunnen onderzoeken en dus ook een zo goed mogelijk antwoord kunnen geven.

1

Doorgeven van de klacht

Geef je klacht door via het invulformulier.
2

Behandelen van de klacht

Wij behandelen de klacht vaak binnen twee werkdagen.
3

Oplossing

Samen zoeken we naar een passende oplossing.

Invulformulier klachtenprocedure

     

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jamilas.nl.

    Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

    Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.